• Seaquelle Chapter 3. Nedräkningen har börjat. Vi hoppas ni kommer gilla nästa lansering av Seaquelle. Stay tuned. • #ValentinoEmpathy. Valentino meddelar: Höstkampanjen kommer gå i linje med ett välgörenhetsprojekt. Kampanjen bygger på creative director Pierpaolo Piccioli's vision att skapa nya upplevelser för alla som lever i en ny värld med social distansering - genom empati. I projektet deltar modeller, skådespelare, konstnärer och profiler i kampen mot covid-19 där donationer kommer gå till sjukhuset Lazzaro Spallanzi i Italien. Läs mer om initiativet HÄR • Tan drops. Den smarta genvägen till hälsosam solkysst hy och veckans tips. Blanda droppar av BUS-olja i din dagcreme eller dagliga serum för att skräddarsy hudton och lyster enligt önskan. Tan-Luxe för ansiktet ger ett snyggt, hållbart resultat och innehåller en naturlig sammansättning av hallonfröolja, vitamin E och aloe vera.