• Brand takeover. Bottega Veneta gör det igen och visar deras fingertoppskänsla och experimentella inställning till marknadsföring. För att hedra det kinesiska nyåret arrangerar modehuset en display av logotypen på Kinesiska Muren ihop med de kinesiska tecknen '新春快乐' (Gott Nytt År). Installationen är gjord i Bottega Venetas signaturgrön samt en orangenyans av en mogen mandarin. Ett medveten val då färgen är en symbol för tur i Kina. Klicka HÄR för att läsa mer om nyheten.• Sculptural objects. “Once I decided I didn’t want to work on a screen all day, I went to clay. The fact that it was something that I was going to be creating with my hands that had function was amazing to me. I found it to be such a complicated and beautiful material.” Möt konstnären som tänder upp rum och tillvaron med hennes kreativa flörtande och skulpturella skapelser i keramik. "Ana describes her practice as an intersection between fine art and function through organic and figurative shapes." Läs mer om hennes senaste keramikserie och hela intervjun HÄR. • Latest conversation. Candace Parker (tvåfaldig NCAA-mästare, olympisk guldmedaljör och WNBA-mästare) vet vad som krävs för att kämpa för dina drömmar. Jag lyssnar på det HÄR föredraget där hon delar med sig av vad hon har lärt sig under en karriär där hon inte accepterat gränser – och hur hennes dotter lärde henne den bästa läxan av alla. "Barrier breaking is about not staying in your lane and not being something that the world expects you to be. It's about not accepting limitations." Boom.